RSS 2.0

Ingen besvikelse!

Ingen GBG idag..ingen visit till far med andra ord. Han skulle jobba i helgen så det är ingen idé att åka dit. Då blir det ingen Ikea i helgen heller, vi som hade tänkt att åka dit igen..man måste ju utnyttja tillfället :P hehe får väl ta det nästa helg istället.

Men denna fredagen har inte blvit någon besvikelse ändå, har varit nermyst i soffan med pläden och glott på en massa bra filmer. Hör här då! Ingen av filmerna var någon besvikelse ikväll!..Har ju skrivit att många filmer man kollar på nu för tiden blvit besvielser.

Men den här mina kära, den gillade jag verkligen..en film i min smak :)



Så här har ni ett filmtips mitt i allt!..

Får hoppas att man inte mår sämre imorrn, vill inte ligga hemma hela dagen. Mår ju inte så dåligt som det kanske låter nu men man vill ju vara piggare, man känner sig så "tung" när man är förkyld o grejer.

Får väl se om jag orkar mig ner till höstmarknaden imorrn...ska väl vila lite nu så får vi se vad morgondagen har att erbjuda!

Hoppas eran helg började fint! Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback