RSS 2.0

Inköpsperiod!

Det är en riktig inköpsperiod just nu. Det känns så iaf och då e det säkert så :D hehe Det är ju dock ett måste, man kan ju inte behöva saker utan att köpa de och vill man ha eller behöver man något måste man ju nästa köpa det annars går man runt och tänker på det hela tiden.

Det viktigaste inköpen just nu är ju till min fransverksamhet :D Fick dessa på posten igår, lite extrasaker.. och det är jag glad över eftersom jag ville ha lite längre fransar oxå. Nu väntar jag som sagt på min bänk och ska till IKEA senare idag o köpa resten av sakerna, typ handdukar, hurts, stol osvosv. Vi får väl se vad vi får med oss. Inköpslista måste skrivas så vi inte glömmer av nåt! //J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback