RSS 2.0

KOMA!

Är sjukt trött just nu. Kroppen vill bara stänga av, är dessutom i matkoma, ätit s sjukt mkt hemma hos moster eftersom hon alltid lagar så jävla god mat ;D älskar det! Det känns att man ätit mer och inte tränat nåt i veckan. Alla vet hur det är, så fort man går upp lite i vikt så syns o känns det på tex magen, den får en liten hinna av mer fett om jag kan skriva så, inte riktigt lika "tunn" i huden :P hehe men jag hoppas kunna träna bort det i veckan, är fortf jätte förkyld dock men måndag - onsdag kan jag inte träna, övertid på jobbet och jobb med fransar, så de får vi ta i slutet av veckan isf. nu ska jag dra hemmifrån o se lite film o sedan dö för att samla krafter för veckan.



Btw, MÅSTE köpa en ny webcam, en av dom på våra bärbara suger verkligen, små bilder och jätte dålig upplösning. Tips på bra webcameror? //J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback