RSS 2.0

Makeover #2

Sådär ja, Jenni har skickat lite bilder som jag tänkte lägga upp :) Hon är ju som sagt på sin fransutbilning just nu..eller hon har varit där sen kl 9 imorse. Men nu har dom haft lunch och NU ska dom börja öva på docka. Det har antagligen varit en hel del teori :)





Här är Jennis rum... Ett av 4. Dom är 4 på kursen.



Snart är det dags för mig att bege mig in till stan. Ska ju vara Jennis "testperson" efter dockövningen. Ska vara där från 16-19.

Hehe, gött! Det blir min lilla makeover nr2 denna helgen, så när jag är klar så är jag långhårig och lånfrasig igen ;D har ju iofs kvar mina andra fransar men dom ska ersättas.

Skrivs senare/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback