RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.01

Tänkte skippa träningen idag, men NEJ...Jenni kände sig tvungen att ta sig dit..jag me lite iofs för man vill ju ändå träna det man hade tänkt träna idag. Rygg!..och lite axlar. Anledningen till att vi nästan skippade träningen var tack vare portömmningen, hade varit bra o låta ansiktet "vila" istället för att svettas :P hehe

Rygg och sxlar var det ja..fyfan, hehe. Började med roddövningar på maskin, efter det körde vi pullups på maskin. Sen körde vi ländrygg på ställning. Sen var det dags för axlar, körde både med stång och lösa vikter. Sen var det dags för ryggen igen, stående rodd på ställning..gud..detta komemr kännas imorrn kan jag lova! Kommer ju bara sitta coh skaka på jobbet när man ska röra armen och få musen att gå framåt :P hahah

Magen fick sig en snabb omgång me..först på crunchmaskin och sedan egna på matta med vikt. Körde ingen löpning eller nåt idag, har cyklat en hel del. Behöver inte bärnna bort så mkt på dets ättet just nu, inte jag(anne) iaf.

Vet ni vad? idag tog jag tag i shapeup club igen....Jenni me för den delen. MEN jag har ändrat min aktivitetsnivå till HÖG, innan var den på låg. Så nu säger den att jag ska ha i mig 1519 kcal istället för 1344 som den var på sist. Det är svårt att komma upp i men jag lyckades nästan idag med en del anträning :P Jenni har lagt in sina värden så att den säger att hon ska ha i sig ENDAST 850 eller nåt. Men hon har aktivitetsnivå LÅG så hon ska nog höja den. För så lite kommer hon aldrig klara sig på om hon ska träna så hårt som vi ska göra nu. Jag kommer ju trycka i mig mer än idag me...iaf när jag tränar som sagt.

Idag har vi fått i oss..
Frukost 07.30: 2 Mosade ägg med lite smör och en proteinshake.
Mellanmål 10.30: En halv banan och 2 kiwi var. grönt te
Lunch 12.30: Chillibiffar med sallad och vitlökssås.



Mellanmål 16.55:
2 Kesoplättar.
Innan träning 18.45: Jag tog en proteishake whey100.
Efter träning 20.00: Jenni tog en shake..
Kvällsmat 20.40: Jag tog en shake + tonfisk och nudlar. Jenni tog ett glas med youghurt och blåbär.

Så nu blir det inget mer.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback