RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.08

hade helt glömt bort att det var vecka 36 denna veckan..för ni minns väl att jag skrev att jag längtade till veckan då CX30 skulle börja? Och idag var vi på det passet, dock kallar dom det CXWORX vissa tider o sen CX30 vissa, eller så är det knalle som har ena namnet o stan det ena, men får hoppas att det är samma iaf :P hehe

Idag tog vi tag i det då :D men..hmm asså passet var bra, det tränar lite av varje kroppsdel faktiskt. Kände som fan i rumpan, har ju träningvärk som bara den i benen och rumpan från vårat benpass igår. Tror passet kommer bli bättre o bättre ju fler ggr man går när man lär sig ala rörelser ordentligt, det fanns några svåra som behöver övning.

Eftersom passet bara var 30 minuter så ville vi ju köra överkroppen mer, för det är överkroppstränings-dag idag. Så vi körde mer rygg, 3 olika övningar. Ländrygg på maskin, stående rygg och pullups. Sen körde vi axlar med stång och hantlar.

Till sista körde vi mage på gymboll och liiite till rygg, genom att dra upp oss själv.





Vägde oss direkt efter också, ska ju göra det en gång i veckan när vi kommer iväg till knalleland. Tänker inte skriva nåt om min vikt, för jag är besviken på den! Ska ta och kolla lite vad jag kan göra åt den..ska kolla på lite alternativ i helgen så jag återkommer med det i ett annat inlägg :) Jenni väger iaf 3 kilo mer än mig.

Ska va vaken ett bra tag till idag, ska man kanske ta och äta ÄNNU mer idag..
Frukost 07.30: Jenni: youghurt med linfrön och blåbär. Jag: Youghurt med linfrön, blåbär och björnbär, proteinshake till det.
Mellanmål 10.30: Grönt te och lite olika nötter. Som igår typ.
Lunch 12.30: Den finns längre ner.
Mellanmål 16.15: Jag: 2 chrispknäckisar med kokt ägg på och proteinshake. Jenni: 2 kokta ägg.
Efter träning 19.20: Proteinshake.
Kvällsmat 20.30: Jag: Tonfisk och nudlar. Jenni: 2 kokta ägg mosade med smör.

Hungrig är jag fan inte, men som sagt..kanske ska knapra i mig nötter som innehåller massa nyttigheter. Jenni dricker lite vin, KANSKE tar ett glas sen..ska känna lite på det.

Ska ju dansa lite ikväll ;)

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback