RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.10

lördagsträning är fan gött! Tror det kommer bli fler sånna här pass faktsikt! Det var nog bra känner jag att vi INTE tränade igår, för träningsvärken släppte lite från igår tills idag, även om det kändes rejääält innan och även nu efteråt i benen. Men konstigt nog så känns det faktiskt inte så mkt när man väl är och sliter på gymmet.

Ett benpass blev det idag, men det har ni ju redan fattat, körde en annan ordning idag igen. Tog benpressen först idag, sen blev det ryskautfall på stång och även knäböj direkt efter på stången. Sen körde vi faktiskt lite axlar med vikt och stång. sen körde vi vader och baksida lår. Sen kände vi att vi faktiskt kunde köra rugg medans den ena körde mage, why not lixom? lika bra o köra sut på sig när man väl är där. hehe. Det avr iaf hur gött som helst att träna idag! Bra pass. Började med 10 minuters löpning.

Idag gjorde jag nåt jag inte brukar göra. Att inte äta frukost innan man ger sig ut på äventyr. hehe. Gick som sagt tidigt till Maxi idag och jag skipppade frukosten och tog den efteråt istället.

Frukost: 2 kokta ägg mosade med smöt, jag tog en shake också.
Efter träning: Proteinshake whey100.
Mellanmål för mig blev en tonfisk.
Middag: Tacos.



Som kvällsgottis blev det naturgodis..och ja, det är sjukt kaloririkt..men aja, vi har ju tränat hårt o allt såndär :) och det är ju trots allt helg. Äyer typ bara jordnötstoppar och jordgubbar i youghurt: För paranötter och sånt hör till vardagen ju, äter ju det som mellanmål o grejer så därför äts det inte längde som helgsgottis.

Mitt inlägg om min "kroppsplan" kommer kanske imorrn, har inte hunnit kolla upp det jag tänkte tills idag, har haft fullt upp med annat :)

Later//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vill gärna ha recepten på eran tapasmiddag:)

2011-09-11 @ 10:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback