RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.12

Självklart får man rekommendationer om att använda det vi redan använder i dagsläget, hehe. Fick svar från Gymgrossisten på min fråga idag. Dom rekommenderar mig att använda whey100 såklart ;)



"Whey-100 skall användas vid sidan av en sund kost för maximal muskeluppbyggnad och delvis fettförbränning.
Ta en drink efter alla dina träningspass och med fördel en drink ihop med mellanmål för extra proteiner under dagen." Detta skrev dom + lite annat.

Dom rekommenderade även en av Charlotte Perellis produkter. "Femme Power". Som är en prestationsökare för kvinnor..men jag har inte hunnit läsa vidare om den produklten än, får göra det sen. Men det känns ju lite sådär..henne produkter känns ju som sånna där "jag vill vara smal o nätt" produkter..men jag ska inte dömma innan jag läst som sagt.

Det är faktiskt konstigt att hur jäkla ont man än har i ben o kropp så är värken alltid borta lagom till måndagarnas pass :D haha! as gött ju! Idag blev det ett vanligt pumppass.

Det är kul när instruktören kommer och ger en berömm efter passet, att man har en sån bra teknik o grejer. Teknik är jätteviktigt i pumpen, för är den inte bra så spelar det ingen roll hur mkt du har på stången. Det kan va sjukt jobbigt med lite vikter bara du gör rörelserna rätt.

Aja, har inte så mkt att skriva om träningen bara det att det var lika gött och hårt som vanligt och att det var sista gången vi körde det passet, för nästa måndag byts koreografin...IGEN! Hoppas det är lika bra eller bättre än detta.

Idag tog vi tillbaks en gammal favorit till lunch!..och även det första mellanmålet :)
Frukost 07.30: 2 kokta ägg mosade med smör.
Mellanmål 10.30: Apelsin och grönt te.
Lunch 12.30: Knorrs Italienska tomatsoppa, tog en tonfiskburk i den också.
Mellanmål 16.15: Jag: Proteinshake whey80.
"Middag" 19.15: Nudlar och tonfisk.
Efter träning 21.20: Proteinshake whey100.

Blir en kopp te sen kanske..eller lite Vitamin Well-vatten, hehe törsten kommer nu känner jag..
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback