RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.13



pirrelipirr! Idag köpte vi det där pulvret jag skrev om i måndags, prestationshöjaren Jack3d..fick köpa det av våran vän som rekommenderade det åt oss, han hade en burk som han inte behövde...gött! Aja, hehe man kände ju av det iaf :P haha det började sticka i kroppen efter ett litet tag att vi druckit det. Stack som sjutton i läpparna på mig..på Jenni stack det i öronen och sen började det sticka i händerna..

Känner mig fortfarande rätt pigg i kroppen faktiskt. Körde ett ordenligt benpass idag, körde dom vanliga övningarna vi kört nu dom senaste gångerna så jag behöver väl inte gå in närmare på dom. Skippade dock vaderna idag.

Trodde faktsikt att nåt var fel idag när vi skulle köra våra ryskautfall. Det var så sjukt jobbigt, Jenni började klaga på att hon glömde sin "loose it-workout" tablett och trodde det var därför det var så jobbigt. Men nej..så var det inte, hehe vi hade "råkat" lägga på dubbelt så mkt vikter än vad vi brukar ha på stången. OJ, vad vi kommer känna av detta dom närmsta dagarna. Jag kom på det sen att vi faktsikt brukar ha 5 kg på varje sida eller lite mer, nu satte vi på 10kg direkt. Vi tog dock av lite den sista gången vi körde. Körde fan slut på oss på dom ju! Aja, det är väl bra att chocka musklerna.

Ska inte skriva så mkt om Jack3d eftersom det bara va första gången idag, men ah..det känns ju inte dåligt iaf..komemr ju använda det nu som man ska så får vi se.

iiih, det var så gott att få äta optinut igen! give me mooore typ! godiiis :P hahha
Frukost: Jag: Havregrynsgröt med li9nfrön och drottningsylt. Jenni. Vanlijyoughurt med linfrön och blåbär.
Mellanmål 10.30: Grönt te och en avokado.
Lunch 12.30: Räksallad..som igår.
Mellanmål 16.00: Optinut-bar.
Tog ett plommon här mellan också, var lite sugen på nåt bara..
Innan träning 18.30: Jag tog en proteinshake.
Efter träning 20.20: Proteinshake whey100

Nu blir det en kopp grönt te och vardagsgottis (bara för att)..ni har väl inte glömt vad det innehåller? ;)

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback