RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.26

Skrev inget mat & träningsinlägg igår..så får väl skriva lite om vad man kom på igår, eller vad man lixom gjorde..heheh

Var ju hos våran moster, hon har 2 vågar hemma. Digitala..en lite nyare o en gammal, ställde oss på dom. Vad visade dom då? På Jenni visade den innan middagen 51.5 och på mig visade den 50.5. WOW! 50.5, då har jag alltså gått upp ett kilo...hmm? Jag e så skeptisl mot vågar egentligen, har aldrig gillat dom och kommer nog aldrig göra det heller. Sen att ALLA vågar visar olika, fast nu visade ju dock dessa 2 precis samma typ. MEN jag litar ändå typ just nu bara på den på gymmet i knalleland. Så jag ska koll vad den visar nu när jag väl kommer dit igen, vilket förhoppningsvis blir på torsdag.

Stämmer det att jag gått upp o så så är det kanon! Och då ska jag sluta väga mig och allt sånt, hehe för det är utseendet på kroppen som spelar roll för mig/oss, inte vad vågen visar egentligen. Men jag känner väl att jag kasnke har gått upp lite med tanke på vad man har ätit i helgen, det var länge sen jag åt så mkt på en helg som denna...och sen att man som sagt inte har tränat nåt.

Vart kan kilot ha satt sig tro? tror att den satt sig runt magen om nånstans, så jäkla dåligt!, Får ju helt enkelt börja springa igen som förr för att få bort det, för annars kommer jag ju bara gå ner i vikt om jag inte äter ordentligt, vilket man gör nu för tiden..alltså med kolhydrater o shit, för det kan av farligt..sätter sig på dom mest ovänatde ställerna.



13 timmars stillasittande ger inte stor energiförbrukning. så man kan ju faktsikt inte trycka i sig vad som helst!
Frukost: två mosade ägg med lite smör
Mellanmål: Två kiwi med grönt te (bra med c-vitamin när man är sjuk.)
Lunch: Laxlasagne
Mellanmål2: En halv keso var med grönt te
Kvällsmål: Blandade nötter med grönt te

recept på maten kommer imorrn, sjukt god, gonatt//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback