RSS 2.0

Mat & Träning 11.09.29

Idag gjorde jag nåt jag brukar skriva om ibland, det här med att inte gå och träna när man kan..lixom när man inte har annat att göra. Fast idag har man iofs haft annat o göra, men det känns inte helt rätt just nu för det är inte egentligen en riktig anledning till att inte gå till gymmet.

Hade tänkt att träna pumpen idag, men eftesom Jenni fick en helt ny påfykkbibg av fransar så hann hon inte och jag avr hemma senare än väntat efter shoppingen så där försvann ju den planen. Sen tänkte vi att vi skulle ta gymmet idag, ett sånt skönt benpass att börja med, MEN så blev det inte heller. Jenni frös och ville chila så då blev det så. :P hehe

Yeye, vi kör på imorrn iaf, för då ska man va fit for foght, jag e inte förkyld längre. Jenni är lite snorig men vi har tänkt att stärka immunförsvaret med träning nu, eller att bli friska med hjälp av träningen är tanken.


Bad, very bad..har inte tagit proteinet ordentligt under uppehållet från träninge..
Frukost 07.40: Havregrynsgröt med linfrön och drottningsylt. Multivitamin dryck.
Mellanmål 10.30: Grönt te och lite nötter..



Här är våran nötpåse på jobbet, den behöver fyllas på känner jag. Behöver mer paranötter, mandlar och valnötter.

Lunch 12.30:
Baconpasta med riven morot.
Mellanmål 18.50: 2 ägg, mosade ned lite smöt,  jag tog en proteinshake till det.
Drack ett stort glas o'boy vid 21:00..gottit :)

Nu blir det en kopp rött te för lite värme..och lugn.
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback