RSS 2.0

Njuta lite!

åh...lördag!, en rätt fin lördag här i Borås. det regnar iaf inte :P hehe Kollade precia vädret eftersom man ska va ute en del idag. Och det ser rätt lovande ut, det kan börja regna senare ikväll men då gör det iofs inget för då e man förhoppningsvis här hemma o ahr det trevligt!

Men innan det ska det njutas av lite andra grejer..har redan hunnit njuta av min lördagsfrukost :D hehe tänkte köra på en rejäl gottisfrukost idag! Inte för att jag nu kollar kallorier eller nåt så jag hällde bara på vad jag kände för och sen kollade jag upp det BARA för att. Det var länge sen jag gjorde det nu. Men här har ni den iaf.



Det var gott som sagt!

Om ett tag ska det jnutas av lite sol och även lite shapeing of the body, yes..gymmet väntar! :) ska bli nice som fan! Skönt och bli lördagsfräsch efter en hårdträning och allt sånt inför kvällen :D

Skrivs senare babes, för nu ska vi börja funka lite här...
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback