RSS 2.0

Omdömme - Hawaiian Tropic BUS

Fick jag någon färg??..jorå det känns som om jag fick det iaf, lr känns, det syns lite :P hehe alla produkter ger ju klart liiite färg, men det blev ju ingen WOW-effekt iaf som vi brukar känna med våra BUS-favoriter Comodynes.

Burkar inte använda oss av kräm-BUS, så jag vet inte riktigt om man hade behövt smörja sig efter duschen när man skulle ta denna produkt, för den här ska ju ge fukt i 12 timmar. Så man blev faktsikt lite kladdig, men ska ge den några chanser till faktiskt. Dofter tyckte jag var behaglig i början, men sen började jag faktiskt störa mig lite på den. Men den doftar rätt gott ändå.

Jag gillade inte munstycket, den är svår att få ut en liten mängd med den, man måste vara jätteförsiktig. Sen sprutar det ut väldigt mkt om man råkar ta i, men ah...man ska ju få så att man kan smörja kroppen :P hehe

Aja, inte en av mina favoriter som sagt, men den duger..kostar ju bara ungefär 149:- för 200ml.

Ikväll blir det nog en BUS-servett iaf ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback