RSS 2.0

Smått & gott!

Tänkte bara uppdatera lite om några saker. Fransarna tex, en bild på dom från imorse, jag älskar dom som sagt och längtar tills jag fått min massagebänk så jag kan fixa fransarna på mina vänner till att börja med, min 10 testpersoner ;)



Sedan kan jag ju lika gärna uppdatera lite om vikt och träning eftersom jag inte skriver så mkt sånt i träningsinläggen vilket jag ska göra egentligen och ska bli bättre på det. Jag vägde mig igår efter träningen. 51,7 kg. På morgonen idag vägde jag 50,7 så jag väger väl kankse 51 nåt nu.. det varierar hela tiden. Men det var iaf den vikten jag tänkte lägga mig på och vill väga så jag har ju nått mina mål nu efter att jag kom hem o pluffsa till mig efter cypern ;) samtidigt har jag format om kroppen och fått fylligare muskler så jag e jävla nöjd måste jag säga. NU ska ja bara fortsätta träna som jag gör utan att gå upp eller ner i vikt. Måste slänga upp nya bilder på kroppen för det e ju faktiskt en skillnad mellan då och nu. vi skrivs senare//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback