RSS 2.0

Testar lite nytt..

åååh en sån där göra ingenting tisdag har det varit! HELT f-ing awesome! Ah, det blev ju så bara för att det blev ändrade planer med fransarna, men gud så skönt det har varit, har inte behövt springa efter tvätt eller nåt idag heller eftersom vi tog tag i det igår.

Laddade ner hela 3:e säsongen av true blood, har ju kollat en del på det igår och idag, så idag började vi på 3:e. och den blev klar nyss typ. Nerladdningen alltså.

Ne jag kan väl inte säga så mkt mer om denna tisdagen förrutom att den väldigt snart är slut för min del :P hehe för många andra me för den delen, men FÖRST ska jag BUS:a ner mig lite, ska testa BUS:en som vi fick på jobbet. Har våra favoriter när det gäller BUS, men jag återkommer med omdömme imorrn eller nåt.



Dags att BUS:a och sen sova! 2 good things! nattii//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback