RSS 2.0

Fitting time!

Idag har Jenni varit fittingmodell för första gången..dom konstaterade att hon var en "ren" S. Så allt som kommer provas ut på henne kommer sitta perfekt om man är en ren S, sen kommer vi kunna ha xs i grejer me :D hehe nice!



hoho, kuuul idag var det Emmas första dag här, hon har till och med gjort nån bild! BRA JOBBAT! Dagen gick rätt fort.

Jag själv har inte gjort så mkt idag eftersom jag har fotat lite på morgonen och sen har jag fått en ny dator som jag ahr suttit och fixat till så att den är som jag vill ha den..lr som jag BEHÖVER ha den. Har tagit en jäkla tid måste jag säga..Meeen ingen panik.

Vi har jobbat på rätt bra ändå och nu sitter jag o sorterar lite bland mapparna så att vi ska komma i fas tills imorrn..

Sen ska jag väl hem o laga mat, gud..hatar när man inte har fixat sånt på söndagar..som sagt, ORKA laga mat 2 grr på en vecka :P

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback