RSS 2.0

Jag gör slut!

Nu är det dags att göra slut med det "goda". HELA helgen har vi haft den stoooora godispåsen som vi köpte i fredags och gottat oss på, den tog slut idag på väg hem. Har nog aldrig ätit så kt godis och "skit" en helg..lr jo det har jag nog men det känns som om det blirvit väldigt mkt av det "goda" nu.



Ja ni ser ju..sen har det blivit alkohol på det hela och där ska jag VERKLIGEN göra slut. Det har blivit några helger med alkohol i rad nu, var inte jag "nykterist". Jag vill ju faktiskt kunna kalla mig det om jag ska vara ärlig..

Nu har jag iaf bestämt mig som sagt att det är slit med det här ett tag framåt igen, kan inte säga att jag haft så mkt roligare med alkohol än innan när jag varit utan så..

Och nu blir det 2 riktigt sköna veckor med riktigt bra mat, sömn och träning...that's how i love it!
Bye bye godsaker och välkomna nyttiga godsaker och hälsa! <3



Har gottat oss lite nu under kvällen, blir lite mer gottit om en stund men iaf i lite nyttigare form an resten av helgen ;P hehe

Later babes!//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback