RSS 2.0

And it's out..



Efter 2 timmar slitande har Jenni fått ut mitt hår..gud vad hårt det satt..fästerna va som betong typ..hehe. Bra eller dåligt vette fan men det var iaf jobbigt. Dom har ju suttit bra under hela tiden men det är ju klart mer jobb och slit när dom sitter så hårt.

Som valigt är det en jobbig känsla att ha det tunna coh korta håret. Det känns såklart alltid extra tunt direkt efter eftersom man är van vid tjockt hår. Så nu är jag där och funderar igen, sak man ha clips ett tag eller sätta i nytt till nästa vecka? Malin ska iaf få klippa mig först som sagt..

Ska ta en duch sen me såklart, har ju borrtagningsmedel i håret. Jenni är o duchar nu för jag ska fixa till henne fransar lite snabbt sen me, hon har tappat lite fler på höger nu så jag ska bara jämna till dom lite.

Tur att man var uppe i tid så att man har tid med allt detta :P hehe finns ju såklart annats som ska göra idag..som tex storhandlas och sen laga en god middag.

Later babes//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback