RSS 2.0

Det lönade sig..

okej, kanske inte pengarmessigt..men att va ledig idag har gett oss en vecka som är fri från allt nu :) Hann typ ta tag i allt idag som ni vet man typ "måste" göra, hehe.

klockan ringde idag, yes jag ställde den på 10 för att inte sova bort hela den här tisdagen. Bytte lakan direkt, det var på tiden kände jag. Så mysigt med nybäddat :)



För övrigt var det sjukt skönt att få sova i sin mjuka underbara säng igen!

Packade upp allt ur resväskan me, och sen kunde vi faktiskt tvätta allt också, vilket var tur..har tid imorrn så att man kan tvätta bort alla lakan och sånt. Men som sagt, det behövs ju inte göras nåt mer denna veckan OM man inte vill.

Ni minns väl kanske att jag gjorde storkok när jenni var borta, det lönade sig idag me..Vi slapp laga mat till veckan, för i frysen låg det 2 matträtter och väntade :D riktigt skönt!

SEEEEN, var vi och "storhandlade", ah det behövdes ju inte köpas så himla mkt eftesom denna veckan är en kort vecka typ.



mm, usch o fy för tomma kylskåp, nu finns det iaf mer i det..hehe.

Till sist tog vi tag i mina fransar IGEN..dom var sjukt fula efter bara en vecka, jag har väl pillat mer än vanligt, men sen även tappat sjukt många av mina egna. Men NU är dom fräsha igen :D

Ojoj, måste verkligen sova nu, det blir en tidig morgon imorrn så vi får skrivas då!
Nattinatt//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback