RSS 2.0

Förväntningar..

Förväntningar och förhoppningar har man alltid..kan vara bra och dåligt? Beroende på vad det gäller.. Idag var jag iaf på bio, såg Sherlock Holmes 2. Hade rätt höga förhopnningar eftersom jag gillade första. Sen hörde jag att 2:an faktsikt skulle vara bättre..



Det var tur att man itne blev besviken :) Den avr bra! den var underhållande och actionfylld..det hände typ nånting hela tiden. Filmerna är fimade snyggt me..tummen upp helt enkelt. :) Får väl se vad som händer i nästa film, för det lär ju komma en till med tanke på hur den slutade.

Anyway..gick på den tidiga bion, kände att jag inte ville va hemma sent eftersom man sak upp tidigt imorrn, man vill faktsikt hinna varva ner innan läggdags. Stress orkar man ju inte med. Hann och varva ner ordenligt med 2 avsnitt av Revenge! NU är det spännande :D

ne, har höga förväntningar inför morgondagens gympass så det är bäst att stänga av och låta kroppen vila nu. Hopaps ni ha haft en finfin onsdag!
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback