RSS 2.0

Long time, no fire!

En helt "vanlig" söndag..slö var den. Låg hela förmiddagen i soffan och kollade på smallville. Eller jag gjorde väl lite nytta medans Jenni var borta. Plockade bort lite kläder ur den lilla garderoben som jag vet att vi inte kommer använda, den är så full med myskläder nu :) hehe

Sen gick jag upp med lite saker till vinden och så flyttade jag bort allt som låg framme som vi köpte igår, det behöver ju inte lixom stå överallt?

Jag "lagade" morgondagens lunch me, det blev bara en sallad så det var väl inget speciellt. Tänkte göra den andra maträtten på tisdag. Den kommer ändå gå fort att göra så..



Kolla vad mysigt! har glömt av hur mysigt det är att tända "brasan". Vad hände där då?..Har inte gjort det en enda gång den här vintern :/ konstigt. den fick vara på medans vi kollade på film. More of this! älskar våran brasa.

Kollade på Real Steel ikväll. Helt OK film..har inte mkt att säga om den, See it or not. Lite whatever, hehe.

Ne, det blir en tidig morgon så jag säger godnatt och hoppas att ni har haft en fin helg!
Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback