RSS 2.0

Man måste älska allt...



Inte bara en del av den man älskar och störa sig på resten. Då kommer det aldrig att funka. Träning, shopping, fest och utseende är de 4 sakernasom gör mig till den jag är. Inte helt och hållet såklart men det är de stora delarna hos mig och kan man inte älska det eller stör sig på nåt av det kan man inte älska hela mig och kan man inte älska hela mig så varför älska alls? När man älskar, älskar man med hela hjärtat och allt hos den personen inte bara en del. Man är den man är och accepteras det inte finns det ingenting mer att hämta. Lite så känner jag. Jag vill kunna göra ALLT med den jag älskar, jag ska älska allt hos honom och han allt hos mig.//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback