RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.03

Första träningen för 2012 efter 2 månaders uppehåll för mig samt 1 månads uppehåll för Jenni. Shit vad fort 2 månader gick ändå..säg det själv, 2 månader. Tänk att jag varit utan träning så länge. Men fort gick det, för idag var det dags iaf! Det kändes verkligen att man varit borta så länge..herre min gud vad jag avr svag, orkade knappt 75kg på benpressen som man tog över 100kg på innan. Jennii var självklart MKT starkare på allt.

ja, vi började med ett benpas såklart eftersom undekropp är viktigast för oss, men denna veckan blir det ändå 2 pass för både underkropp och överkropp. Efter ett så långt uppehåll höll jag faktiskt på att dö, jag tog i så mkt jag bara orkade. Ni kommer att får läsa en hel del klagande dom närmsta dagarna :P haha ska komma upp i rätt vikter fort nu igen! Då gäller det att ta i ordentligt.

Det vi körde idag var:
Benpress, Vanliga djupa utfall med stång på ställning, knöböj på ställning, Baksida lår och vader. Sen körde vi magen efter det, då körde vi rullande situps, benkast, båten..med vikt, sida till sida. Sen körde vi gymboll och planka. Sen var det stretching och sen ville jag spy..hehe. Jag är såå svag just nu, jag bara känner hur ont det kommer att göra. Men jag ska hålla ut för det här har jag längtat efter! SOM FAN!

Idag inan träningen så mätte vi oss faktiskt, jag vills e om jag växer nåt under den här stenhårda månaden.
ANNE
Midja: 67cm, Mätte även där man är som bredagst på magen under naveln: 78cm.
Stuss: 88cm
Lår(där man är som bredast): 48cm
JENNI
Midja: 70cm, Mätte även där man är som bredagst på magen under naveln: 81cm.
Stuss: 89cm
Lår(där man är som bredast): 51cm

Idag fick vi ett annat proteoin av Millan att testa :) tack så mkt!
Frukost: turkiskyoughurt med linfrön och en massa bär, grönt te till det.



Efter träning: Proteinshake, En väldigt trevlig en med smak av banan och choklad.
Middag: En stor tallrik äggröra med tomat, rödlök och röd chilli i. Vatten till det.

Kommer nog ta något mer att äta alldeles strax, vet bara inte vad..är inte så himla sugen på nåt just nu.

Later babes///A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback