RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.05

Jag var nästan 100% säker på att jag inte skulle komma upp ur sängen inatt när jag vaknade till, alltså...jag var typ förlamad av värk. Det här är illa, det är den värsta värken jag någonsin haft, lr som VI har haft. Jag stänfde av larmet på mobilen och tänkte skriva ett sms till Jenni och fråga om hon kunde komma upp ur sängen så att vi kunde ta oss till gymmet.

Jo, vi kom iväg iaf..hehe

Idag körde vi aboslut inte fullt ut, tog lite vikter men såpass tugnt att det verkligen kändes..Sen hoppade vi över benpress för kroppen klarade inte av den ställningen just nu.

Så idag körde vi dom "viktigaste" som tex. Utfall och knäböj på stång, baksida lår och vader. Det fick räcka helt enkelt. Fick med varje muskel i benen.



Gud, kan man vara mer hungirg eller?? hehe hela dagen har vi ätit men ändå varit hungriga..ja det tar väl ett tag och vänja sig från det man åt i egypten.

Skulle kunna äta en häst nu me, hehe
Frukost 06.30: 2 kokta ägg mosade med smör.
Efter träning 07.50: proteinshake.
Lunch 10.30: Räkrisoni.
Mellanmål 14.00: Annanas & passionskeso och grönt te.
Mellanmål 16.00: Proteinshake.
Middag 18.00: Nudlar och tonfisk.
Kvällmat 20.30: En halv mozzarellapizza var.

Nu blir det mkt vatten och kanske en liten drink..

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback