RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.11

wow :) kroppen känns faktiskt helt återställd, känner ingenting nånstans idag..helt otroligt. Nu är det väl bara köra på hårdare? Man måste ju fan få värk ordentligt andra veckan iaf..jag har ju faktiskt räknat med att ha ont iaf hela Januari :P heheh

yeye, vi får se hur det blir efter morgondagen. För idag har vi haft en vilodag. Kändes bra faktiskt...för kroppen behöever ju såklart vila för att bli starkare. Eller ah, egentligen inte..men jag känner iaf att en vilodag ger mig mer motivation till nästa dag. för då känner man att man missade en dag som man sen kan ta igen dagen efter. Det kommer nog göra mkt inför benpasset :) så funkar det i min hjärna iaf...

Idag har jag tagit måtten igen..det har inte hänt mkt på en vecka på dom flesta områderna..MEN låret har vuxit en cm :D haha



Så nu är låret 49cm..och större ska det bli. Ah sen kasn det ju ha hänt LITE på andra ställen me men bara inte midja o sånt har blivit större och rumpa o ben inte blivit mindre såär det på rätt spår iaf :)

Idag blev det lite gottis för mig iaf..
Frukost 07.30: Icas blåbär & vanilj youghurt, men linfrön och lite frysta blåbär i.
Mellanmål 10.45: grönt te och apelsin.
Lunch 12.30: "Päronkyckling med sting" recept kommer imorrn.
Mellanmål 15.30: 2 kesoplättar och grönt te.
Kvällssnacks: Marabou mintchoklad för mig, Jenni tog en liten optinut-bar precis..

Nu dricks det grönt te...inget mer.

Kommentarer
Postat av: tess

En gammal fråga kanske men när anne gjorde sin ögonlocksplastik öppnade dom på insidan av nedre ögonlocket eller vid franskanten? Ska själv göra samma sak nu i vår!

2012-01-11 @ 21:19:50
Postat av: Anne & Jenni

Det gjordes vid franskanten..

2012-01-12 @ 19:50:31
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback