RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.16

Kroppen blev åtreställd efter helgen och den kändes strark när vi kom till gymmet..MEN nu har jag ont i ryggen igen, precis likadant som förra veckan. Vad är det som händer? Jag tror fan att min rygg är så svag att när jag teänar med tunga vikter, när jag kör utfall och knöböj så trycks den ihop typ för att den inte orkar hålla uppe den, hehe. Jag behöver få den starkt igen! Jobbigt bara att ha ont när man ska köra rygg imorrn :/ Kanske får köra ett omvänt pass nästa vecka.

Vi körde benpasset idag igen såklart, men idag körde vi i annan ordning. Körde knöböj och utfall sist. Det kan kanske kännas imorrn för man fick ta i lite extra där. Bra med variation.

GUD, det är så irriterande när man glömmer en viktig ingridiens till en maträtt. Idag glömde vi vitlökssåsen till lunchen :( Fast det va gott ändå :D hhaha
Frukost 06.30: 2 kokta ägg mosade med smör.
Efter träning 07.50: Proteinshake.
Mellanmål 10.30: Grönt te och apelsin.
Lunch 12.30: Räksallad.



Räkor, körsbärstomater, paprika, gurka, fetaost, rödlök, Rocula, bladspenat och ägg.

Middag 18.30: Tonfisk och fetaost, men pizza/pastakgrydda och chilliflakes. Oboy.
Kvällssnacks 21.00: Mörk marabouchoklad.

Blir väl lite vatten med citronsaft i :)
Later//A

Kommentarer
Postat av: Isa

jag vill gärna börja styrketräna . har bara gått på bodypump men vill börja köra på gym.men är lite osäker för jag inte vet hur o vad jag ska börja med.. undrar hur ska man lägga upp träningen? hur har ni erat träningsschema? har ni tips på övningar o liknande? kanske videoklipp på övningar?:) ni har sjukt snygga kroppar båda två. tacksam för tips. mvh

2012-01-16 @ 22:13:38
Postat av: Anne & Jenni

Isa: Om du inte vet vad du ska börja med så får du för det första tänka ut vad ditt mål med din träning ska vara, SEN ska du be en instruktör eller PT ge dig rätt slags övningar. Eller så kör du det vi kör, eftersom du tränar pump så kan du ju alla rörelser rätt antagligen, som tex knöböj och liknande..



det är bara att läsa under fliken Mat&Träning och se vad det är vi kör :)

2012-01-18 @ 14:55:54
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback