RSS 2.0

Mat & Träning 12.01.18

Deganes träning gick bättre än väntat :) var på gymmet lite tidigare idag också. Det blev såklart ett benpass..och jag vågade lägga på 5 kg på benpressen även och jag har ont i ryggen..får hoppas att benen börjar återfå sin styrka. Tror jag hade klarat ltie till men det får jag väl ta på fredag sen.

Benpasset såg ut som vanligt med: liggande benpress. Utfall och knäböj på ställning med stång, vader och baksida lår. Sen körde vi lite snabb mage och planka. Stretching efter det.

Såg att dom skaffat sig en riktig våg på gymmet nu :D tänkte att vi skulle ha vägt oss idag men vi glömde det sen när vi hade tränat klart så vi ska äntligen väga oss imorrn på morgonen :)

Tur är det väl att man har lite vitaminer/tillskott på jobbet, om man skulle råka glömma ta det på morgonen eller om man itne sover hemma eller som Anki..råkar bli sjuk mitt på dagen :P hehe



våran lilla låda med piller..där har vi omega3, multivitamin, silicea, d-vitamin och lite förbrännare..dock använder vi itne förbrännaren nu men tänkte börja igen.

Kunde inte göra maten tills idag så vi fick gå till Maxi på lunchen och köpa dagens lunch istället.
Frukost 06.20: 2 kokta ägg mosade med smör.
Efter träning: Proteinshake whey100.
Mellanmål 10.30: grön te och apelsin.
Lunch 12.50: Felix paj, kyckling med apelsinkräm eller nåt? hehe minns inte..proteinshake till det.
Mellanmål 15.50: Lite nötter och grönt te.
Middag 19.00: Jenni: 2 kokta ägg. Anne: Tonfisk med fetaost och chilliflakes. Grönt te till detta.

NU dricks det oboooy :D
Later//A

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Tycker ni att eran förbrännare fungerar bra? Vad heter den? :)

2012-01-19 @ 13:42:35
Postat av: anne & jenni

Ida: vi äter ingen förbrännare nu som jag skrev..men den fungerar bra annars tycker vi, ska nog ta den igen, eller testa nåt nytt, får se :)

2012-01-19 @ 19:43:30
URL: http://twiceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback