RSS 2.0

Min tur!

Fy helvete viken dålig natt det har varit! nån slags panik ha vakat över mig hela "morgonen"..ja nu använder jag ju den gamla mobilen tills jag fixar en ny, vilket troligtvis blir idag! så jag har väl trott att den inte ska ringa o shit, för Jennis gamla har ju varit lite dålig på att ringa på morgonen förr, hehe

Ne ve inte vad det var men jag låg iaf vaken sjukt länge från och till hela morgonen. Är rätt van att gå upp vid 6 nu så det är väl ite det som gör det också.

TUR att den här tisdagen började bra för nu har jag tagit tag i en viktig liten grej, mm..försäkringen..my turn! Undra vad dom tänker nu när det är så tätt inpå mig och Jenni, dom har tidigare blandat ijop det med oss..dom fattade inte att vi var 2 eller nåt? hehe Men nu är det fixat iaf, så får jag in lite pengar sen när ärendet gått igenom..tänkte ju självklart inte vänta tills pengarna kommit innan jag köper mobilen, köper den som sagt idag! Kan inte vara handikappad i nån dag bara för att..



För övrigt måste jag säga att jag gillar vårat försäkringsbolag :) hehe har inga klagomål på den fronten..

Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback