RSS 2.0

My new "life"

Okej, nu har jag väl fått ett nytt liv..hehe. Lr nah iofs..måste ju vänta en eller 2 dagar till till jag får tillbaka mitt gamla nr, HOPPAS på att det kommer redan imorrn, sen är allt bra igen.

Det var nära på att jag missade att få tillbaka livet, var rätt sen på att komma iväg till net on net, tuuur att det ligger så nära :D Gud, tågbommarna gick ner precis när jag var framme vid järnvägen som är innan net on net. Jag bara sprang! klockan var ju nästan 8..det stänger då.



Där har ni mitt nya liv (tills den byts ut igen)..det blev en samsung galaxy S2! whiiiite, så fräsch! ;D  Har suttit o pillat lite under kvällen..hatar att man måste fixa till så mkt när man får en ny telefon..men aja :)

Nu får den vara tills imorrn, för nu ska jag fan sova! Får hoppas på en bättre natt denna gånge.

Hoppas ni ar haft en finfin tisdag! Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback