RSS 2.0

Steg 5

Alltså..varför ska det vara så jobbigt att få ihop saker..visst vissa klarar det bättre än andra men det behöevr fortfarande inte vara så jobbigt :P hehe. Ni vet den jäkla byrån vi "började" bygga på igår, den fick jag iaf klart idag, men jäklar vilken tid det tog..den tog fan längre tid än den från IKEA. Bättre är den inte, rätt ostabil enligt mig och jag vet att jag har satt ihop den rätt. Aja, den står på sin plats nu iaf. Överkasten är på sin plats me.



Så dag 5 av vårat projekt har bestått av att hämta båda paketen, köpa våra nya tv:n, sätta ihop byrån och ställa den på sin plats. (dammsuga IGEN efteråt) Byta överkasten till dom nya + lämna upp dom gamla på vinden.

Så NUUU kan jag inte göra nåt mer utan styvfars och mammas hjälp. Dom ska komma och hjälpa till imorrn föörhoppningsvis!?

Tog en bild på hur det ser ut just NU och skickade den till Jenni, hon blev glad :D



Nu har det bara blivit chill med tessi här hemma, med film och lite gott som hon kom med :)

Ska snart börja runda av, är sjukt trött, hela veckan har man hållt igång non-stop så det känns nu...
Hopaps eran helg började fint. Natti//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback