RSS 2.0

Utbyte av tjänster..

Det är ju smart..en kan en sak och den andra kan det andra :) Malin var här idag IGEN..hehe alltid lika trevligt, idag var det Jennis tur att få håret genomklippt..efteråt passade Jenni på att ge Malin snygga långa fransar. Utbyte av tjänster helt enkelt.





Blev som vanligt jättefint. Alltså..detta är en så bra grej för mammor..småbarnsmammor som inte har tid att sminka sig men som ändå vill sminka sig. Många vill ju göra sig iordning men sen kommer lillan i "vägen", man hinner typ inte. Det säger många mammor omkring oss. Se här..här har ni lösningen ;) hehe

Det blev en sen kväll med allt iaf. Under tiden har jag fixat med tvätt och sånt. Inget speciellt typ..en lugn tisdag.
Hann iaf kika på ett till avsnitt av Revenge..så nu är det dags att avluta för idag.

Imorrn blir det iaf lite sovmorgon! Nattiii//A

Kommentarer
Postat av: sara

jag har funderat på att förlänga mina fransar då jag inte visar mig ute utan smink o de skulle va skönt o slippa! jag prata med en kompis som förlängt o hon hade aldrig mascara o behövde då inte tvätta av o slita på dom så de satt i 3-4 veckor typ.. men en annan va inte alls nöjd eftersom hon sminkade sig o tvättade av de varje kväll..



jag har så ljusa fransar normalt så för att de ska synas måste jag måla dom.. ska man färga dom före då? tänker att jag måste nog måla underfransarna i vilket fall som helst om jag förlänger o då blir de ju slitage när man tvättar sig på kvällen :P



vad tror du? :)

2012-01-11 @ 08:51:29
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback