RSS 2.0

Våran nya stjärna

ihihihihiiiiiiihi...haha :P ne men den här veckan börjar ju väldigt bra :) Jag började min dag med lite fotning, ÄTNLIGEN är min korg tom igen, det var länge sen.

Dagen gick fort..lr till lunch iaf. För på lunchen kom våran nya stjärna. Tjejen som vi kommer att anställa hos oss :D ska bli så skoj! Vi känner bara att det klickar så bra. NU är våran blondie-grupp komplett! :P



Vi tog ett snabbt möte och berättade om allt nytt hon ska lära sig. Så den här tjejen kommer att börja hos oss nu i Februari.

Yoyo..nu ska vi hem och börja på veckan projekt :D sooo exciting!
Later//A

Kommentarer
Postat av: Emma J

Kommer blir toppen :)

Lagt till er på min bloglovin nu med så nu ska jag allt följa er hihi ;)

Kram Emma

2012-01-17 @ 11:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback