RSS 2.0

Vill man så orkar man..

Så är det med allt..lr hur?? Nu tänkte jag iaf mer på mat..hehe. Kom precis hem från stan, hade lite ärenden att uträtta och sen skulle jag faktiskt införskaffa morgondagens lunch. Våra luncher är nästan alltid hemmalagad mat som ni kasnke har märkt. det är bara ungefär max en gång i veckan (vardagar) vi kanske har en färdig paj eller nåt sånt med oss till jobbet.

Att laga mat orkar vi..det vet alla. det är ju så gött och hitta nya recept man kan testa och sen när det blir som man tänkt sig så känner man sig bara så nöjd :D

Men idag "orkade" vi faktiskt inte ta tag i det, lr nah det handlade nog mest om att vi faktiskt ville testa ICAs "salladsbar" vet inte om alla ICA har det men den här mitt i stan har iaf en kanonfin salladsbar som man får plocka hej vilt från. Den har en MASSA godsaker. Blev så sugna sist vi gick förbi där så vi tänkte att vi skulle testa den, och morgondagen passade perfekt. För vi behöver inte laga nån mer mat till denna veckan eftersom vi åker på torsdag.



Det finns 3 "avdelningar". En är typ en taco-avdelning med massa olika tillbehör till det. Sen var det "kött" och pasta avdelningen. och sen fanns det en "sallads avdelning"..där har dom oxå ost och andra delikatesser.



Jag tog 5 olika grejer som vi gillar, vad det blev får ni se imorrn :)

Kostade inte mkt helelr..Blir nog tiktigt gottit!
Later//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback