RSS 2.0

what i need!?

What do I need? maybe some sleep?? hmm, ja det behöver jag känner jag just nu. Dock har jag inte gjort mkt jobbiga saker idag. Chillat mest..jobbet var ju chill me, började dagen med lite fotning, gick bra. Det blev en lite kortare dag än väntat, men det var bra för då kunde Malin komma lite tidigare..fabulash you know ;)

Sen har vi haft sällskap av Tess också!

Gud, märkte nyss att vi behöver ny prestationshöjare!! Det är sluuut..ååh, hehe undra hur det ska gå nuuu. Ne men det räcker väl precis tills imorrn, vilket är tur för det e sista träningen för veckan. We need some more, MÅSTE beställa det imorrn, för då har vi det när vi kommer hem :) Ska beställa lite andra grejer också tänkte jag. Alltid bra med lite tillskott enligt oss.

Aja, ska ladda inför sista dagen på jobbet fö veckan, får hoppas att den flyter på lika bra som jag vill. Man vill ju inte avsluta en vecka dåligt..vilket vi aldrig gör iofs :D hehe

SNART ÄR DET FREDAAG babes!



Puss och godnatt! & skål..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback